18 mai 2024
21.3 C
București

Gi Group devine GI GROUP HOLDING

Gi Group anunță o nouă etapă din evoluția sa prin lansarea Gi Group Holding. Noul brand corporate și noua structură de business vor unifica și mai mult abordarea strategică, consolidând astfel poziția de lider mondial și angajator de top al companiei în sectorul de resurse umane.

Cu sediul central în Milano, Italia, Grupul, activ în 30 de țări din întreaga lume coordonează activitatea a peste 6,000 de angajați și oferă suport partenerilor de business, prin furnizare informațiilor precise cu privire la piața forței de muncă. Noul holding – prin toate mărcile sale cheie – oferă servicii pentru aproximativ 20,000 de companii și generează venituri de 3,3 miliarde de euro, fiind a cincea companie de personal ca mărime din Europa și a 16-a din lume.

Astăzi este o zi importantă din istoria companiei noastre. Încă din 1998, Gi Group a crescut și a devenit unul dintre liderii industriei de resurse umane datorită contribuției inestimabile a angajaților din întreaga lumea. Grija pentru oameni este laitmotivul companiei noastre, iar odată cu rebranduirea misiunea noastră este și mai clară: să contribuim la dezvoltarea unei piețe sustenabile și să subliniem valoarea personală și socială a muncii”, punctează Stefano Colli-Lanzi, CEO Gi Group Holding.

Pe termen mediu și lung, obiectivele Gi Group Holding vizează atât consolidarea poziției de lider mondial în sectorul de resurse umane cât și consolidarea poziției de angajator de top și campion al muncii sustenabile.

„Schimbarea denumirii subliniază performanțele ultimilor ani. Avem un model de business performant, care se bucură atât de un management de calitate cât și de o strategie aplicată pe portofolii. Activitatea noastră se bazează pe o cultură organizațională solidă, astfel că ne dorim să comunicăm ca o singură companie ce are în componență instituții și clienți de top. Odată cu noul rebranding inspirăm echipele, direcțiile de business și comportamentele. În plus, vrem să răspundem nevoilor clienților globali prin constituirea unui avantaj competitiv real care face diferența pentru candidați și susține avantajul competitiv prin intermediul transformării digitale.”, declară Cristian Huzău, Country Manager Gi Group România.

În următorii cinci ani, strategia de business a Grupului se va concentra pe consolidarea piețelor, în locațiile în care brand-ul are deja o prezență puternică (Italia, Brazilia, Marea Britanie, Germania, Franța, Polonia, China și Spania) și pe accelerarea dezvoltării pe piețele cu potential mare de creștere, prin dezvoltare organică și posibile achiziții.

Autor: Ioana Andrei
Foto: Gi Group România

Mai multe articole

Știrile zilei