Aplicația GRATUITĂ InfoCons, unică la nivel internațional, disponibilă în 33 de limbi, oferă consumatorilor, într-un singur loc, toate informațiile de care aceștia au nevoie. Printr-o simplă accesare a aplicației InfoCons, consumatorii au puse la dispoziție toate numerele de urgență la nivel local, național și internațional, ce pot fi accesate si offline.
Posibilitatea de a avea în mod GRATUIT și într-un singur loc toate numerele de urgență, dar și de a apela aceste numere direct din aplicația InfoCons, reprezintă un real ajutor pentru fiecare consumator, indiferent de locul în care se află.
Aplicația InfoCons adună numărele pentru Urgențe, Ambulanță, Poliție, Pompieri, Protecția Consumatorului sau Protecția Copilului în secțiunea SOS – denumire pe care o poartă și butonul de pe prima pagină a aplicației – pe care orice cetățean îl poate apăsa la nevoie.
Dreptul la informare este un drept fundamental al cetățenilor, iar mai ales în situațiile de urgență, acest drept este unul esențial. În momentele de criză, orice minut contează și poate face diferența. Astfel, scurtarea procesului de căutare a numerelor de urgență prin colectarea acestora într-o singură aplicație înseamnă câștigarea unor minute în plus, minute care în unele situații sunt esențiale.
„În contextul geopolitic și situației globale de securitate, accesul direct, GRATUIT și nemijlocit la informare cu privire la soluționarea unor probleme imediate de tip acces la numere de telefon de urgență, trebuie să fie o normalitate indiferent de etnie, sex, vârsta, religie, cetățenie și în acest considerent InfoCons aduce în premieră, la nivel global, prima soluție unitară prin care cetațeanul poate avea acces direct, simplu și eficient la numere de telefon de urgență în cadrul Aplicatiei Inovative, Unice la nivel global, InfoCons. ”, a declarat Sorin Mierlea, Președinte InfoCons.