Retailerul francez Carrefour a mandatat BNP Paribas pentru a testa interesul potenţialilor cumpărători pentru magazinele sale din România. Compania caută, de asemenea, să se retragă din Argentina și Polonia.
Carrefour a mandatat JP Morgan pentru a vinde activităţile din Polonia, iar Deutsche Bank a fost desemnată pentru a gestiona procesul din Argentina, relatează presa franceză.
În Italia, compania a vândut către New-Princes Group reţeaua sa de 1.200 de magazine (dintre care 900 în franciză).
Vânzările Carrefour în România s-au ridicat la 2,29 miliarde de euro în primele nouă luni ale anului 2025, în creștere cu doar 1,9% față de perioada similară din 2024. În al treilea trimestru, ritmul de creștere a fost aproape de stagnare, de doar 0,2%, în condițiile în care vânzările organice au scăzut cu 0,5%.
Grupul francez Carrefour, cel mai mare retailer din Europa, înregistrează afaceri de peste 85 miliarde de euro anual, dar în ultimul timp s-a văzut nevoit să își caută direcţia pe o piaţă în continuă schimbare atât la nivel de comportament de consum, cât şi la nivel de formate de magazine.

