25 septembrie 2022
24.5 C
București

Vânzările Adidas, pe piața chineză, și-au revenit spectaculos

De citit...

Vânzările Adidas, pe piața chineză, și-au revenit spectaculos, după ridicarea restricțiilor impuse de pandemia de coronavirus. În schimb, afacerile companiei de echipamente sportive se redresează mai greu pe piețele din Europa și America.

Evoluția businessului Adidas oferă o imagine a modului în care economiile lumii se refac. China se mișcă mult mai repede, evoluția vânzărilor înregistrate de Adidas fiind un indicator al acestei reveniri.

De altfel, afacerile companiei germane sunt ajutate foarte mult de ceea ce se întâmplă pe piața chineză. La începutul lunii aprilie, pe fondul pandemiei de COVID-19, Adidas estima o scădere a vânzărilor totale de cel puțin 40%. Datorită Chinei, această reducere nu a fost dramatică, menținându-se la pragul minim prognozat.

Chiar dacă în luna mai, traficul către magazinele Adidas din China a rămas sub cel de anul trecut, s-a înregistrat o creștere importantă a  cheltuielilor făcute de cumpărători, dar și a vânzărilor online. Toți acești factori cumulați au făcut ca veniturile încasate de Adidas să urce.

Reprezentanții Adidas se așteaptă ca, în perioada următoare, vânzările să fie similare cu cele de anul trecut.

Înainte de pandemia de COVIS- 19, China era cea mai importantă piață a companiei de echipamente sportive, asigurând 15% din totalul vânzărilor.

Autor: Corina Gheorghe
Foto: Adidas Facebook

 

 

 

 

- Publicitate -spot_img

Mai multe articole

Știrile zilei

- Publicitate -spot_img