ANA Hotels aduce o nouă eră a ospitalității de lux în România prin rebrandingul hotelului Athénée Palace în InterContinental Athénée Palace Bucharest. Cea mai nouă destinație InterContinental Hotels & Resorts promite o experiență rafinată într-un peisaj urban dominat de artă și istorie.
„IHG Hotels & Resorts este unul dintre cei mai importanți actori din industria hotelieră globală. Tocmai de aceea ne-am dorit să aducem rafinamentul și standardele înalte ale brandului InterContinental Hotels & Resorts sub cupola Athénée Palace din București. După investiția substanțială din ultimii doi ani, pot spune că am integrat cu succes noua viziune de lux asupra hotelului împreună cu IHG. Alegerea unui nou partener care să preia managementul hotelului s-a dovedit a fi un proces elaborat, care a început în 2021. Decizia de a opera sub umbrela brandului InterContinental Hotels & Resorts completează o colaborare anterioară dintre ANA Hotels și IHG Hotels & Resorts, care a început în anul 1998 pentru managementul Crowne Plaza Hotel din București.”, susține George Copos, owner ANA Hotels.
Decorul InterContinental este o îmbinare perfectă între calitate și discreție, acolo unde luxul devine cu adevărat o stare de spirit. Designul InterContinental Athénée Palace Bucharest a trecut printr-o serie de schimbări gândite de Alexander James Interiors Architects, o companie de arhitectură britanică, în colaborare cu arhitecți și artiști locali precum Conf. univ. dr. Valeriu Mladin, Ioan Nemțoi și alții. Viziunea combină valorile arhitecturale ale monumentului istoric autohton cu cerințele standardelor de lux, utilizând elemente și decorațiuni naturale, cu o deosebită atenție la echilibrul estetic și detalii.
Pe baza acestor principii, a fost realizat un amplu proces de modernizare în două etape. Dacă prima fază a vizat schimbări axate pe renovarea celor 132 de camere din aripa nou construită a hotelului, în a doua etapă eforturile au fost îndreptate spre renovarea fațadei, a zonelor comune și a celor 151 de camere din clădirea istorică a hotelului, construită în 1914.
Accentele locale, pe care brandul InterContinental le susține în fiecare hotel, sunt de această dată integrate prin intermediul lucrărilor de artă expuse, ce poartă semnătura unor artiști români consacrați. „În această perioadă de rebranding, am descoperit multe lucruri interesante despre România și mai ales despre locul unic pe care hotelul Athénée Palace l-a avut în societate de-a lungul istoriei sale. Tocmai pentru că ne-am dorit să integrăm aceste aspecte ale culturii locale, am lucrat cu artiști care au transpus perfect viziunea noastră asupra hotelului. Am adăugat astfel ceva nou experienței premium cu care clienții noștri sunt obișnuiți. Începând cu 2023, oaspeții pot descoperi o experiență complet nouă, actualizată, care evidențiază autenticitatea și istoria cunoscutei clădiri de lângă Ateneu, punând în valoare peisajul urban și comunitatea din care face parte.” , arată Nicolaas Houwert, General Manager InterContinental Athénée Palace Bucharest.
Totodată, dotările întregului hotel sunt actualizate cu cele mai noi tehnologii, astfel încât oaspeții să se bucure de o experiență completă, într-un loc de prestigiu ce se ridică la standarde internaționale.
Află mai multe informații despre hotel și rezervări online și urmărește-ne pe contul de Instagram al InterContinental Athénée Palace Bucharest.
Autor: Ioana Andrei
Foto: InterContinental Athénée Palace Bucharest