1 iulie 2022
36.3 C
București

În primul trimestru al anului, echipa CGS România – Business s-a mărit cu 200 de angajați noi

De citit...

În contextul creșterii constante a cererii globale pentru servicii de suport, Computer Generated Solutions (CGS) România, liderul pieței locale de profil, a recrutat, în primul trimestru, 200 de noi colegi.  

După ce 2020 a însemnat o schimbare majoră a stilului de viață și de lucru, din toate punctele de vedere, 2021 a fost caracterizat de o mai mare predictibilitate și control. Astfel, business-ul local a crescut cu cca. 10% și a avut o traiectorie ascendentă și în primul trimestru al anului 2022”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

Majorarea afacerilor CGS România în 2021 a fost determinată, cu precădere, de atragerea de noi proiecte, atât de la clienți noi, cât și de la cei existenți. De asemenea, deschiderea companiei către angajarea de noi colegi în sistem 100% remote, din zone în care nu există și centre de contact fizice, a avut un impact pozitiv în evoluția de anul trecut.

Începutul lui 2021 a fost unul rezervat, însă, începând cu cel de-al doilea trimestru, am asistat la o creștere a cererii, în contextul în care companiile văd tot mai mult în noi un partener care oferă suport mai ales în această perioadă, care reușește să găsească resurse umane cu un nivel înalt de educație și cu o atitudine excepțională față de client”, a mai spus Sterescu.

De asemenea, evoluția pozitivă a business-ului CGS în România a fost influențată și de creșterea raportată de întreaga piață de business process outsourcing, globală și locală. De altfel, potrivit studiilor Statista, este estimat un avans anual cu 5% al valorii pe acest segment, la nivel internațional, până în 2024.

2021 a adus cu sine nu doar atingerea obiectivelor de business, ci și nevoia de a identifica și a implementa noi soluții de lucru în vederea atragerii și motivării colegilor noștri. Un pas important pe care l-am făcut în această direcție a fost deschiderea către piețe (orașe) noi, unde nu avem prezență fizică, ajungând să avem, la finalul anului trecut, peste 100 de colegi care lucrează astfel”, a subliniat Vladimir Sterescu.

Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de business process outsourcing din lume, prezentă încă din anul 2006, pe piața din România. Compania furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având șapte centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați și în jur de patru mii de angajați.

Autor: Victoria Preda
Foto: CGS
- Publicitate -spot_img