Foerch România a investit aproape patru milioane de euro într-un sediu nou, în Brașov. Cifra de afaceri estimată pentru 2023 este de peste 13 milioane de euro, ȋn creștere cu 10% față de 2022. Ȋn ultimul deceniu și jumătate, Foerch România și-a extins constant echipa, de la 74 de angajați (2008), la 162 (prezent) și continuă să caute noi membri pentru a susține dezvoltarea. Ȋn ceea ce privește portofoliul de produse, compania a pornit cu 30.000 de articole și a ajuns, astăzi, la peste 150.000.
„Suntem într-un moment de triplă sărbătoare, în care aniversăm 60 de ani de la înființarea grupului, 15 ani de la debutul activității în România și mutarea în casă nouă, după o investiție de peste 3,8 mil euro.
M-am alăturat echipei Foerch la jumătatea anului 2010, iar la finalul acelui an, am înregistrat o cifră de afaceri de 10 milioane de lei și am închis primul an fără pierderi. Discutam atunci, cu conducerea concern-ului, planuri de dezvoltare a business-ului și ne propuneam să dublăm vânzările, ceea ce la momentul respectiv ni se părea o super provocare pentru echipa de aici. La 13 ani distanță, estimăm o cifră de afaceri de peste 13 mil. de euro. Evoluția nu ar fi fost posibilă fără încrederea conducerii grupului, atât în potențialul economic al României, cât și în echipa locală Foerch”, spune Liviu Șonea, Director General Foerch România.
De la debutul pe piața locală, Foerch România a crescut constant, din punct de vedere al cifrei de afaceri și al numărului de clienți. Compania a ajuns la peste 15.000 parteneri, din industrii diverse, precum cea auto (55% din CA) sau construcții (35% din CA).
Autor: Ioana Galeș
Foto: Foerch România