27 septembrie 2022
18.1 C
București

Cum arată noile Sandero şi Logan?

De citit...

Producătorul auto francez Renault se bazează foarte mult pe brandul românesc Dacia în planul său de redresare economică. Conducerea grupului a promovat Dacia ca divizie independentă în cadrul companiei și a demarat o adevărată campanie pentru reîmprospătarea imaginii modelelor produse în România.

Astfel, Dacia a publicat primele fotografii cu noile Sandero, Sandero Stepway şi Logan, modele ce vor fi prezentate oficial pe 29 septembrie.

Noul Logan va fi comercializat în România, Spania, Noua Caledonie, Tahiti, Estonia, Letonia, Lituania, Polonia, Ungaria, Slovacia, Maroc, Bulgaria şi Republica Moldova.

Sedanul Dacia Logan a fost lansat în 2004, în timp ce modelul Sandero în 2007.

Într-un interviu apărut săptămâna trecută în revista franceză Le Point, Luca de Meo a declarat că Dacia nu ar trebui să-şi schimbe modelul low-cost dar a adăugat că brandul ar trebui să aibă o imagine „mai grozavă”. De Meo urmează să dezvăluie în ianuarie planul său strategic pentru Renault.

Statul francez deţine 15% din Renault, care a raportat anul trecut pierderi nete de 141 milioane de euro. Producător de automobile din anul 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,8 milioane de vehicule, în 2019.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

Autor: Mihai Colț
Foto: Dacia Facebook

 

- Publicitate -spot_img

Mai multe articole

Știrile zilei

- Publicitate -spot_img