1 iulie 2022
36.3 C
București

BAT este cel mai apreciat angajator din segmentul local FMCG

De citit...

BAT Trading, entitatea locală de distribuție a companiei BAT, a fost desemnată de români drept cel mai apreciat angajator din segmentul local FMCG, conform studiului global Randstad Employer Brand 2022.

BAT, liderul pieței locale a tutunului, este un angajator strategic: compania și-a triplat numărul de angajați în ultimii ani în cele trei entități economice prezente în România (de la aproximativ 1.200 de angajați în 2013, la peste 3.000 în prezent) și generează indirect alte 30.000 de locuri de muncă, prin lanț­ul de distribu­ție și aprovizionare.

În 25 de ani de prezență pe piața din România, numărul angajaților BAT a crescut în fiecare an cu circa 10%, cu o medie de 200 noi angajați recrutați anual. De asemenea, BAT alocă anual unul dintre cele mai mari bugete de training și dezvoltare profesională de pe piața locală: peste 1 milion de euro anual, cu o investițíe medie per angajat de peste 1.500 de euro/an.

Deși piața muncii se confruntă cu fluctuații majore în ultimii ani, un angajat BAT România lucrează în medie pentru o perioadă de cel puțin 7 ani în cadrul companiei. Aproape jumătate dintre angaja­ți lucrează de cel puțin 10 ani în cadrul BAT.

Recunoașterea oferită prin intermediul studiului Randstad de către angajați activi în economie sau care aspiră la un rol în cadrul BAT România este una dintre cele mai bune recomandări pentru un angajator strategic. Aceasta este o dovadă în plus a reputației companiei, a culturii organizaționale solide și incluzive dezvoltate de BAT și a mediului de lucru performant și inovator, care oferă oportunități reale de dezvoltare și carieră tuturor colegilor. Angajații noștri au un rol și o misiune extraordinară acum: de a contribui la transformarea industriei și de a genera un impact pozitiv pentru comunități, societate, economie”, a menționat Ileana Dumitru, Director juridic și relații publice al Ariei Europa centrală și de sud din cadrul BAT.

În cadrul studiului, derulat în prima parte a anului în România prin intermediul metodologiei internaționale dezvoltate la nivelul Grupului Randstad, lider mondial în servicii de recrutare, au fost evaluate criterii precum pachetele salariale și de beneficii oferite de angajatori, atmosfera de lucru, siguranța locului de muncă, oportunitățile de training și de dezvoltare a carierei, echilibrul între activitatea de la birou și viața personală.

În industria FMCG din România, avem companii deja cu tradiție în programe avansate dedicate angajaților și în strategii de employer branding. În acest context competitiv, să fii desemnat brandul de angajator numărul 1 al sectorului este, cu siguranță, rezultatul unui efort susținut în acest sens, combinat cu alinierea la așteptările talentelor. Felicităm BAT, liderul din acest an, și ne bucurăm că avem un aliat puternic în ceea ce ne place să numim viziunea human forward privind abordarea resurselor umane din țara noastră,” a declarat Mihaela Maranca, Country Manager, Randstad România.

Respondenții au evaluat cei mai mari angajatori din România, ca număr de angajați, cunoscuți de minim 10% din populație. La studiu au participat 4.700 de persoane cu vârstă cuprinsă între 18 – 64 ani, incluzând studenți, angajați, freelanceri și șomeri.

Autor: Ioana Andrei
Foto: BAT
- Publicitate -spot_img