11 august 2022
19.3 C
București

APT își schimbă denumirea în PROHUMAN APT și estimează afaceri de peste 70 milioane euro în 2022

De citit...

Grupul APT, aflat în top 3 pe piața serviciilor de resurse umane, cu un istoric de peste 25 de ani, venituri de 64 milioane de euro și aproape 4000 de angajați în anul 2021 își schimbă denumirea în Prohuman APT și se aliniază astfel la identitatea grupului din care face parte.

Furnizorul de servicii de resurse umane PROHUMAN, liderul pieței de profil din Ungaria, prezent în șapte țări europene (Ungaria, Romania, Slovenia, Croatia, Serbia, Germania și Austria) a achiziționat în 2017 pachetul  majoritar de acțiuni al APT, intrând astfel pe piața românească. Activitatea în România s-a desfășurat, până în prezent, în paralel sub celor două branduri.

CITEȘTE ȘI: Recrutarea costă tot mai mult

Prima jumătate a anului 2022 a favorizat tranziția naturală către alinierea identității companiei românești la elementele de brand PROHUMAN – nume, logo, domeniu web, precum și popularizarea noii identități atât în parteneriatele în care grupul APT este implicat, cât și în mediul de afaceri autohton, în general.

„Fiind în proces de expansiune teritorială la nivel național, am considerat potrivit că este momentul să ne facem cunoscuți sub noul brand PROHUMAN. Acest proces reprezintă o dovadă a evoluției noastre și dorim să ne asiguram partenerii de business, angajații, candidații, că echipa cu care s-au obișnuit deja va fi la fel de dedicată tuturor proiectelor. Atât grupul din care facem parte din anul 2017, cât și noi, echipa din România, avem planuri frumoase de dezvoltare și continuăm să oferim partenerilor noștri servicii la cel mai înalt nivel calitativ.  Alinierea la brandul PROHUMAN înseamnă în același timp alinierea la viziunea grupului de a îmbunătăți și de a diversifica continuu serviciile și de a deveni lider de piață în topul companiilor de profil din Europa de Est până în anul 2024 ”, spune Sorina Donisa, CEO PROHUMAN APT.

Ce se află în spatele rebranding-ului: dezvoltarea teritorială și de portofoliu

Apartenența la un grup internațional de succes i-a oferit companiei românești APT avantajul de a beneficia de procesul de knowledge sharing la nivel de grup și regional, ceea ce s-a tradus într-un parcurs de continuă creștere începând cu anul 2018. Pe lângă liniile de business deja consacrate, de recrutare și muncă temporară specialiști, compania a dezvoltat substanțial și linia de business de recrutare și muncă temporară blue. Astfel, Prohuman APT și-a extins atât portofoliul de parteneri, cât și acoperirea teritorială, în prezent, rețeaua ajungând la 6 branch-uri în Brașov, Iași, Timișoara, Sibiu, Craiova și Ploiești, pe lângă sediul central din București.

CITEȘTE ȘI: Concurența pentru talente este tot mai mare. Firmele se concentrează pe retenția angajaților valoroși

Anul trecut, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 314 milioane de lei, respectiv 64 mil eur poziționându-se în top 3 jucători pe piața locala de servicii HR. Prin acest proces de rebranding se aliniază nu doar la identitatea de grup, ci și la strategia și dorința de expansiune teritorială a PROHUMAN. Până la finele lui 2022, Sorina Donisa, CEO-ul companiei, estimează afaceri de aproximativ 70 milioane de euro.

Totodată, PROHUMAN APT se mută cu sediul central într-o locație nouă în București iar adresa este Expo Business Park, str. Av. Popișteanu nr. 54A, corp 1, etaj 4, sector 1.

Grupul APT are un istoric de 25 de ani pe piață, fiind unul dintre pionierii serviciilor de resurse umane din România. De-a lungul timpului, compania a evoluat natural și și-a extins aria de servicii și de competență pentru a ține pasul cu provocările unui mediu de afaceri în continuă schimbare și pentru a satisface cerințele din ce în ce mai sofisticate ale clienților săi. Din vara lui 2017, compania a fost achiziționată de Prohuman, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de resurse umane din zona balcanică.

Autor: Ioana Andrei
Foto: PROHUMAN
- Publicitate -spot_img

Mai multe articole

Sarom Packinging plănuiește investiții de 3,2 milioane euro pentru extinderea business-ului

Sarom Packaging plănuiește investiții de 3,2 milioane euro, în următorii patru ani, pentru extinderea business-ului. Planurile de dezvoltare urmăresc inclusiv deschiderea de noi sucursale....

Știrile zilei

- Publicitate -spot_img