Cifra de afaceri a producătorul de torturi și prăjituri artizanale, Angeline Cake Boutique, a crescut la 1,7 milioane de lei în 2022, de la 1,2 milioane de lei în 2021. Până la finele anului, conducerea companiei estimează să ajungă la afaceri de 4,3 milioane de lei, pe fondul investițiilor derulate anul trecut cât și datorită celor prevăzute în 2023.
Este vorba despre o creștere de 2,5 ori mai mare, iar printre investițiile menționate se află și 15.000 de euro într-un amplu proces de digitalizare, în urma căruia s-a lansat, de curând, și magazinul online.
Cu toate că 2022 a adus creșteri generale de prețuri în piață, iar la produsele Angeline Cake Boutique au fost cu 10-15% mai mari față de 2021, numărul de bonuri înregistrate în magazinul fizic din Piața Victoriei s-a majorat cu 40% comparativ cu anul anterior. O contribuție la această creștere a avut-o și modificarea orarului locației, magazinul fiind acum deschis de luni până duminică.
Pentru 2023, compania anunță noi investiții, pentru extinderea rețelei de magazine fizice cu o investiție de 150 000 eur.
În ce privește trendul extrem de prezent al creșterilor de prețuri, Andreea și Marius Simion estimează o scumpire a produselor Angeline Cake Boutique cu 5-10% în a doua jumătate a anului, în funcție de situația pieței la acel moment.
Firma Angeline Cake Boutique activează în București, fiind deținută de soții Andreea și Marius Simion.
Autor: Victoria Preda
Foto: Angeline Cake Boutique