• EUR 4.6327 RON
  • USD 3.9431 RON
  • POUND 5.2626 RON
Bucuresti
o

Click4Fashion este noul distribuitor La Redoute


Click4Fashion este noul distribuitor La Redoute
La Redoute, cea mai mare companie franceza de comert prin comanda postala si prin internet, are un nou distribuitor oficial in Romania si Bulgaria – operatorul online Click4Fashion.

Magazinul online Click4Fashion reprezinta noul proiect dezvoltat de antreprenoarea Mira Anghelescu si de echipele care au gestionat activitatea magazinelor online Stilago Romania si Bulgaria, dupa ce actionariatul majoritar german al grupului ecommerce Stilago a decis inchiderea operatiunilor in Europa Centrala si de Est, in luna iulie 2015.

 

Brandul La Redoute a debutat ca o companie in industria lemnului – dar, peste ani, La Redoute a devenit un lider in vanzarea tip catalog, iar in prezent este liderul ecommerce in Franta, pe segmentul moda si accesorii pentru camin. 99% din francezii intre 18 si 65 de ani au auzit de La Redoute! Iar Laredoute.fr are peste 7 milioane de vizitatori unici in fiecare luna! 85% din cifra de afaceri La Redoute deriva din vanzarile online – dintre acestea, 30% sunt realizate de pe smartphone-uri ori tablete, iar La Redoute este prezent in 26 de tari (cu entitati proprii sau prin parteneriate).

 

Vechii clienti Stilago Romania si Bulgaria, alaturi de clientii noi Click4Fashion, reprezinta un pool de interes pentru La Redoute, iar buna noastra colaborare anterioara cu acest jucator de top in ecommerce-ul mondial a intarit decizia de parteneriere. Planul nostru de business, care implica expansiunea pe alte piete europene in 2016, alaturi de investitiile pe care le vom face pentru promovarea acestui parteneriat oficial, au reprezentat puncte-cheie apreciate de noul nostru partener”, puncteaza Mira Anghelescu, Managing Director si co-actionar Click4Fashion.

 

In egala masura, prin parteneriatul cu Click4Fashion, La Redoute isi doreste sa onoreze asteptarile clientilor si sa le ofere acces la cele mai noi colectii ale brandurilor pe care le distribuie si pe http://www.laredoute.fr:

 

Romania si-a dovedit potentialul in ecommerce, iar moda este un segment de interes pentru cumparatorii online romani, segment pe care dorim sa-l exploatam cu ajutorul unui partener de incredere. Avem convingerea ca echipa Click4Fashion va reprezenta si promova portofoliul La Redoute la cele mai inalte standarde de calitate! In plus, alte avantaje pe care noul nostru partener ni le ofera sunt atat expunerea fata de clientii bulgari, care cunosc si apreciaza brandurile La Redoute, cat si potentialul de prezenta strategica internationala in 2016”, afirma Jose Metz, International Partnerships Director in cadrul La Redoute.

 

Brandurile La Redoute au fost solicitate de clientii nostri inca de la lansarea Click4Fashion si sunt in top 10 cele mai apreciate marci. Ne propunem, deci, sa le punem in valoare atat prin actiuni dedicate de e-mail marketing, cat si prin intermediul canalelor noastre de social media si prin campanii PPC dedicate. Bugetul alocat promovarii acestui parteneriat pana la sfarsitul anului 2015 este unul de 5 cifre”, completeaza Andreea Glodea Paleologu, Marketing Manager Click4Fashion.

 

Decizia grupului La Redoute de a incepe un parteneriat oficial de distributie cu Click4Fashion este „una de interes pentru totii furnizorii europeni cu care Click4Fashion colaboreaza deja, dar si pentru potentialii noi parteneri, dispusi sa aiba prezenta atat cu sortimentatie full-priced, cat si cu promotii in regim flash sales pe website-urile companiei noastre”, conchide Radu Macaiala, Commercial Director Click4Fashion.


Comentarii

Inscrie-te in newsletter pentru a primi cele mai noi stiri