• EUR 4.5816 RON
  • USD 3.9104 RON
  • POUND 5.0369 RON
Bucuresti
o

Batalie in comertul online: Click4Fashion vrea sa intre in concurenta directa cu Fashion Days


Batalie in comertul online: Click4Fashion vrea sa intre in concurenta directa cu Fashion Days
Segmentul de fashion online din Romania s-a imbogatit cu un nou jucator. Click4Fashion si-a propus sa intre in concurenta directa cu Fashion Days, cel mai redutabil operator din acest domeniu.

Astfel, Click4Fashion si ContentSpeed, agentie de e-commerce full service, anunta cel mai nou parteneriat pe zona de fashion online din Romania. In spatele proiectului de e-commerce Click4Fashion se regaseste vechea echipa Stilago, un brand international care si-a incheiat operatiunile in iulie 2015.

 

 „Ma bucur ca anul acesta am avut oportunitatea de-a lansa pe pietele din Romania si Bulgaria brandul Click4Fashion si ca, alaturi de o echipa determinata si de specialistii ContentSpeed, am reusit sa lansam un magazin online cu potential, dinamic, modern in care satisfactia clientului este prioritatea numarul 1. Am deschis acest fashion boutique de scurt timp, dar parcursul primelor luni s-a dovedit crucial pentru noi si pentru clientii nostri, care au avut incredere in serviciile noastre. Misiunea noastra se bazeaza pe cultivarea increderii oamenilor si oferirea de produse in exclusivitate de la branduri mari din Europa si nu numai”, a declarat Mira Anghelescu, Managing Director Romania si Bulgaria Click4Fashion.

 

Determinarea si expertiza Click4Fashion se vad foarte bine in succesul la care a reusit sa ajunga brandul pe piata din Romania. Sunt peste 40.000 de abonati la newsletter, cu obiectivul de-a ajunge la 100.000 pana la finalul anului. De asemenea, in mai putin de 2 luni au fost inregistrate peste 1.000 de comenzi, iar pana la finalul acestui an prognoza Click4Fashion este ca numarul se va mari cu pana la 6.000 de alte noi comenzi. Compania si-a asigurat o prezenta foarte buna pe social media cu peste 15.000 de like-uri pe pagina de Facebook.

 

Pe langa operatiunile din Romania, Click4Fashion a deschis la finele lunii septembrie si prima filiala pe o piata externa, in Bulgaria, acolo unde se bucura deja de expertiza din perioada dezvoltarii Stilago. In 2016, strategia cuprinde extinderea in alte doua-trei tari anul viitor.

 

A fost o adevarata provocare sa colaboram la lansarea unui magazin online cu un grad inalt de complexitate si intr-un termen atat de scurt. Totusi, atunci cand clientul stie cu exactitate ce isi doreste si ce sa ceara, totul este posibil. Asteptam cu interes extinderea business-ului Click4Fashion si in tarile vecine, urmarind dezvoltarea regionala in CEE. Aceasta dezvoltare este o prioritate si pentru ContentSpeed si ne bucuram sa intalnim si sa incheiem astfel de parteneriate motivante”, a spus Doina Vilceanu, Chief Marketing Officer ContentSpeed.

 

Cat despre brandul Stilago, acesta era prezent in 14 tari, iar decizia de a inchide operatiunile a fost luata de Studio Moderna, grupul international care il detine. Acest demers s-a desfasurat in doua valuri, iar Romania s-a regasit in cel din urma, incetand activitatea pe 6 iulie 2015. In 2014, echipa Stilago din Romania a reusit sa ajunga in top 3 in materie de vanzari si pe primul loc ca prezenta in social media. Echipa din Romania a reusit astfel sa depaseasca alte tari din regiune, precum Rusia sau Ucraina.


Comentarii

Inscrie-te in newsletter pentru a primi cele mai noi stiri